konversation 2 med mami

e- men vadå varför får jag inte sova borta för?
m- men jag tycker du kan börja berätta lite mer för oss så man slipper höra från andra föräldrar
e- vadå äre nån som har sagt nått om mig till sina föräldrar
m- ja, så varför kan inte du också berätta lite vad som händer runt om kring
e- varför ska jag berätta vad mina kompisar gör, det är jag som är ert barn? huvudsaken är väl att ni vet vad jag gör ellerhur

okej måste säga att jag blir en aning irriterad. att nån av mina kompsiar går och berättar saker för sina föräldrar OM MIG när den vet att våra föräldrar pratar med varandra när dom ses. för sakerna kommer ju tydligen fram. så jävla onödigt! sköt er själva, jag har egna föräldrar! varför ska ni berätta om mig för era? herregud..
1 Anonym:

skriven

anledningen till att jag sa till mina föräldrar är ju för att du beter dig som ett svin. skämms du inte ??

2 Anonym

skriven

hahaha nej faktikst inte =) visst har jag gjort saker jag ångrar men det har alla. men du verkar skämmas eftersom du inte vågar skriva vem du är?