kortfattat om dagen&gårdagen

nu är det tisdag och jag håller på att somna. skoldagen var dryg som fan, tisdagar kan ta sig i arslet. jag hade nationella muntligt i engelska sista lektion och det kändes faktikst bra. samuel kommer få mvg, jag kommer få mellan g+ och vg och frodo baby kommer få ett svagt g. höhö.

gårdagen var otroligt rolig. träningen gick huuur bra som helst, fick massa beröm av tränarna vilket alltid är lika kul =) efter träningen gick jag o terese hem till henne, duschade och bytte om sen kom oliwia micke och joel. vi spelade ett skit roligt spel när killar får svara på tjejfrågor och tvärtom. sen kollade vi film osv. allihopa somnade nångång lite efter två. hade galet ont i magen, men det gick över sen. och idag när vi vakna vare bara att skynda och fixa sig, smink, kläder och hela fadiluttan.

nejmen helt ärligt så håller jag på att somna nu, ska nog ta en powernap eller nått. bangar inte.
zZzzZzzZzzZZzz
1 O:

skriven

säg någon av oss som INTE va trött idag ;)