kvälls nytt

shulululu.
gud vad trött jag är! stinker rök gör jag också, sån här röklukt efter man har grillat. usch, det stinker verkligen! ska inte hänga upp mig på det nu. haha.

ivkäll har jag varit på kallhällsbadet med massa trevligt folk. det var hur kallt som helst men krullan och joel gick och hämtade massa kvistar och vass så det blev en stor eld tillslut. lyssnade på hög musik. ett tag var det riktigt mysigt faktikst :) men när elden hade slocknat blev det alldeles för kallt så vi traskade vidare mot termovägen där jag terese micke hanna och dazle kollade skräckfilm hos joel. efter filmen fick jag och terese stjus hem av dazle i hans stekar bil. otroligt tacksam för det. aa, det var min kväll. nu måste jag ta en dusch, luktar verkligen usch!

(skulle egentligen lägga upp två helmysiga bilder, men tyvärr kronglar min mobilsladd så det får bli i ett inlägg lite senare eller imorn)