lördag

oj det finns så mycket att skriva om. har inte uppdaterat på ett tag. men jag skriver kortfattat för jag vill uuuut till the suuunshine. igår åkte jag terese madde oliwia frida och jessica iväg till jossan i barkarby. man kände inte så många men det var trevligt ändå. efter det mötte jag terese oliwia madde och julia tre söta grabbar kallade linus joel och micke vid lädersättra. hahaha, där stod vi och dansade och sjöng och flummade. efter det gick jag madde och terese hem till terese och sov.

på morgonen ringde klockan vid åtta. jag och terese skulle nämligen spela innebandy cup med samling klockan nio. men vår första match var inte förns tolv så under de där tre timmarna satt jag terese linda och marie och solade, snackade, lyssnade på musik, spelade bandy på driv, mötte tränarna o lite annat skoj. sen var det dags.. ohåj va nervös jag var! jag som bara hade varit med på fyra träningar och aldrig rört en klubba innan dess skulle nu spela cup. och att det var pojkar 93 vi skulle möta gjorde ju saken myyycket bättre! haha. nej men det var faktikst kul, även fast man knappt fick nudda bollen. jag tacklades lite med kalle iallafall, moahahaha. sen var dagen slut och jag gick hem och duscha. såklart somnade jag, låg där i fucking två timmar. hah. men nu måste jag sminka mig sen ska jag ut till madde hanna terese och oliwia. och solen lyser, woooho!