måndag

shaba
sitter här efter en lång skoldag. fast så lång kändes den faktikst inte. på no:n har vi i uppgift att göra uppfinningar och min och toves hjärnor har verkligen stått still. men idag kom jag på en idé. en kork som är som en sil. så om du tex inte tycker om fruktköttet i juice så sätter du bara på korken så hamnar allt kött i den sen sköljer du bara ur eller tömmer. praktisk om du vill spara pengar och inte vill köpa två olika juicer om ni är en familj och har delad smak. själv tycker jag idén var ganska smart och det var det andra som tyckte också. nu återstår bara att bygga den, men det kommer jag och tovs klara galant =)

snart ska jag ner i tvättstugan. men glad e jag ändå eftersom det blir favoriten pannkaka till middag. efter det äre träning sen ska jag kanske sova hemma hos terese. hoppas jag får det. vi har planerat att hyra skräckis och mysa. kanske skulle vi få in lite plugg emellan också, men det tror jag inte. ha ha. 

nu gott folk blev jag nyss utmanad av lillebrorsan på Fifa. han har nämligen suttit i mitt rum och spelat sen jag kom hem. sötkorven!


lägg märke till hur otroligt långt mitt hår ser ut att vara\är. hihi (a)
1 Jennifer (Gården):

skriven

Mycket bra idé om silen!!!!

Lycka till med genomförandet..

2 Anonym

skriven

hhaha tack så mycket jennifer :D:D