night life is here now. and im going in

tjena tjena allihopa!
min dag hittils har varit underbar. tar det kortfattat för jag har en aning brottom. först gick jag terese fredrika samuel micke joel och linus till aborreberget. solade, spelade kort, snackade, lyssnade på musik osv. massa bilder kommer senare när jag är hemma och har min mobilsladd. efter det gick jag och terese hem till jimmys brorsa, där han och jimmy var. haha, jag rakade hans huvud, inte hela, en tuppkam i mitten blev det kvar haha*! sen lyssnade vi på deras underbara musik och chillade, japp sen gick jag och terese hem till hennes mamma och nu sitter vi här. lajnden och oliwia e också här, vi ska snart ut och träffa linus joel och micke. försöker ta lite bilder också., mycket bilder blir det senare så håll ut. pussar och kramar på er\ ely