stockholm i mitt hjärta

jag känner mig förtillfället riktigt mobbad. haha sitter och skriver blogg inlägg hela tiden. men faktikst så finns det inget annat att göra förtillfället. sitter här och lyssnar på musik, sitter inne på msn och skriver blogg. är helt slut efter gårdagen och efter allt pluggande så jag har inget alls sug på att gå ut just nu.

iallafall.. när jag var i dalarna, på landet, mitt ute i skogen, så kom jag på en sak.. jag älskar verkligen stockholm! här finns verkligen allt, man har nära till centrum, kompisar, shopping, stan, u name it! stockholm stad är ju även otroligt vacker. så får vi ju inte glömma alla gratis konserter i kungsträdgården, the voice, nrj, ung08. underbart! människor finns det ju också gott om. både bra och dåliga. men utan dåliga människor skulle det inte finnas några bra, right? så har vi ju även grönalund, alltid lika roligt. yuppyupp.

men det är ju faktikst otroligt skönt att komma iväg ibland också, därför är det grymt bra att ha ett landställe =)

aja, i love stockholm! det var det jag ville komma fram till.