taget från startsidan



I nya numret av Us Weekly talar Lindsay Lohan ut om uppbrottet från flickvännen Samantha Ronson, och avslöjar detaljer från den offentliga separationen i helgen.  

- Jag är i helvetet, säger skådespelerskan.  

Som Starlounge tidigare rapporterat hade Sam anställt fem extra livvakter med strikta order om att absolut inte släppa in Lindsay när hon spelade skivor på sin syster Charlotte Ronsons fest på Chateau Marmont i fredags.

Medan Lilo sedan var ute på ärenden under söndagen passade Sam på att byta lås på sin villa i Hollywood Hills, där paret bott tillsammans det senaste halvåret.    

- Det här är den värsta kvällen i mitt liv, berättar Lindsay, som under intervjun ska ha pendlat mellan att vara upprörd, ledsen och förvirrad.  

Orsaken till uppbrottet sägs ha varit Sams familj, som också ska ha ansökt om besöksförbud mot Lindsay för att försäkra sig om att hon inte kommer nära Sam på ett bra tag.  

- Jag är inte en hemsk person och det här är vad som händer. Jag är uppfostrad till att vara snäll mot andra, och jag är så trött på det här dramat, säger Lindsay.  

Skådespelerskan berättar också att hon utanför Chateau Marmont stötte på stjärnor, däribland Nicole Richie, som ska ha gått förbi och uttryckt sin avsky.  

- Alla har vänt sig emot mig. Jag är en jävla 22-årig tjej som är kär. Det kändes som att jag var med i "Mean Girls", men värre: "Mean Girls" var en film.  

Enligt insiders ska Samantha ha försökt att göra slut den senaste månaden men inte vågat eftersom Lindsay "hotat med att ta sitt liv om hon blev lämnad".

AV MIMMI LEXANDER
FOTO STELLA PICTURES