torsdag

hej bloggen.
underbar dag har det varit idag, verkligen! började med skolan, vaknade klockan åtta av att pappa väckte mig. shiiit! upp och hoppa snabbt dra på sig mjukis och tröja sen röra mig mot älskade källtorp. vi började halv nio med att kolla klart på en film om andra världs kriget. sen fortsatte dagen som vanligt, förutom att jag terese och oliwia stod i mitten på varsitt bord och dansade till Beat it med michael jackson, haha slutade med att hela cp 9a stod och dansa. kulkul. alltid lika kul med cpklassen. sen var det nationella sista lektionen, vilket gick bra, i guess (?) vi hann inte klart utan får fortsätta efter påsklovet eller nått sånt. hade egentligen fördjupning efter men jag pallade verkligen inte. istället gick jag och terese och köpte en fet daim tårta som vi satt och tjockade oss med på hennes ballkong. sssoooollleeeenn har stekt på som fan idag, helt jävla underbart. lite färg fick man tillomed. sen kom olliiwwiijaj förbi också, så vi satt och solade, lyssnade på musik och levde livet ett bra tag där ute på ballen. sen gick oliwwiiijaj hem då drev jag sönder med terese medans hon var helt inne i sin datavärld, as usual -.- haha hon fick säkert fem smällar av mig med dove summerglow flaskan i pannan innan hon vaknade upp och kom in i den riktiga världen. ahhahaa. sen gick jag iallafall hem. klockan sju börjar min fotbollsträning. fars gubben skulle egentligen stjusa mig så skulle jag köpa ett par shorts och en ny näspeircing innan men nu hinner han ju tydligen inte. suuuuug! aja får ta mig dit på egen hand, balle.


mycket kärlek till er tjejer