underbar dag med solning och musik

hej alla underbara läsare! =) ♥
nu är jag tillbaka igen. efter en lång ute dag. hade det hur mysigt som helst faktikst. först var det bara jag och terese, vi låg på en stor gräsplätt på varsinna handdukar med musik och sololja. hur mysigt som helst. lite senare kom hanna rasmus linus och joel förbi också, men joel och linus drog typ direkt. så jag terese hanna och rasmus stannade, solade,lyssnade på musik och åt godis. lite senare gick terese hem också, men jag hanna och rasmus, tappra kämpar som vi är, stannade kvar. fortsatte sola lite och läste massa skvaller tidningar. sen var det dags för mig att gå hem till terese så vi sa hejdå. hemma hos terese blev det god mat bestående av tacos. yummi.

efter det drog jag hem och nu sitter jag här. ska ta en skön dusch sen ut och träffa bästavän igen. får se vad vi hittar på, nått roligt iallafall. puss på er sötnosar