underbar kväll med girlsen

kvällen har varit hur mysig som helst. gick först och köpte chips med ollizigal sen gick vi hem till tessow. kollade på en lång film, lite små seg i början men den fångade mig tillslut! blev helt inne, filmen hette kommissarie lynley. det är ungefär som en engelsk Beck. hö hö. när filmen var slut blev alla trötta, men det övergick till flumm. sen satt vi och pratade om allt och inget ett bra tag tills det var dags att kila hem.





vill sluta inlägget med att skriva ett par rader till er.
terese&oliwia, ni har fått mig att inse vad riktig vänskap är. vilken stor betydelse den faktiskt har i livet. utan er skulle jag inte klara mig. varje sekund jag är med er mår jag som bäst. ett tag kändes det som att allt skulle gå åt helvete, men nu när allt har löst sig och blivit som förut vet jag att vi inte klarar oss utan varandra, att våra band är så otroligt starka. tillsammans är vi oslagbara. trion förfan! ni är mina bästavänner och jag kommer aldrig släppa taget.
 jag älskar er