elise :)<3

hej :), heter henrik roman och är från småland. träffade elise första gången för 4 årsen när jag konfimerades. hennes familj är nära vänner med en av min närmsta väns familj.  iallafall då, min och simons konfirmationsdag är något att minnas, det första jag sa till simon när vi gick in i kyrkan: "ser du den tjejen där med den gröna klänningen? jag har aldrig sett någon snyggare". simon säger.  haha ja, ja känner henne, hon är här och kollar min konfirmation med sin familj. jag sa. jag är avendsjuk på dig. den dagen i ca 2 timmar 30 min satt jag och kollade på henne näst intill hela tiden, fick ögonkontakt då o då. o ja bara tänkte tänk att få lära känna henne och få umgås med henne.  det var en speciell dag för mig och första gången jag träffade elise. under den helgen fick jag också hennes msn, vi sågs också två gånger när jag var med simon. det kändes tungt när hon sklle åka hem. varje kväll skrev vi med varandra hela hela tiden, och det pirrade bara mer och mer i magen. nästa gång hon kom ner till småland så kysste jag henne för första gången och det är bland dom bästa kyssarna i mitt liv än idag. vi umgicks och hade jätte roligt med varandra. men sista dagen var elise annorlunda, sen sa hon att vi bor långt ifrån varandra, så det var ledsna miner från båda två. men vi började skriva igen och dom kom ner till nyårsafton, och nyårsfirandet kunde knappast bli bättre. vi had edet jätteroligt, vi höll om varandra, kysstes och drack öl och annat gott, det var också den första natten jag sov bredvid elise. det var simons mamma som sa att vi kunde göra det. efter det så kände man att det var riktigt bra oss emellan. men samma sak hände då, att båda kände att vi bodde långt ifrån varandra. vi sågs en gång till efter det, vänskapligt. men än idag skriver jag och elise och det är alltid lika roligt att skriva med henne <3. jag tycker om henne lika mycket idag som jag gjorde då. jag drömmer mig bort ibland om att man hade elise hos sig och mös med en. jag tycker verkligen elise är en underbar tjej och en tjej ja skulle vela ha hela livet.

under detta år ska iaf jag och en kompis upp till sthlm, han ska träffa en tjej, och då ska jag få träffa elise <3.

det jag ville säga med detta gästinlägg det är att elise rosen är en underbar människa på alla möjliga sätt. sen är det ju ingen nackdel att hon är så snygg , het och sexig som hon är :).     kyss på dig <3