ely tycker till

okej nu ska jag bara skriva av mig lite.
ni alla som är inne i bloggvärlden eller vad man ska säga vet nog vem dessie är. och jag tycker det är så sjukt synd hur allt ska bli pga någons blogg. hon är säkert hur gullig och trevlig som helst i verkligheten. okej i bloggen kan hon oftast visa en ganska dryg och bitchig sida. alldeles för självsäker osv. men comeon? egentligen låt henne vara så, det är väl hennes problem? låt henne älska sig själv om hon vill, hon har väl ändå aldrig varit taskig mot er?

som det som hände på ung08 bara här om dan, hon blev både misshandlad och fick en tårta i ansiktet? jag menar hur moget är det, helt seriöst. pga att hon driver en känd blogg ska hon knappt kunna visa sig på stan. jag har aldrig brytt mig innan men nu tycker jag allt börjar gå över styr. vad är det med människor nu för tiden?