gott och blandat

hej alla sötnosar!
har varit dålig på uppdaterings fronten idag, ber om ursäkt för det. har träffat älskade bästavän ett tag, tove och fredrika har jag också träffat sen har jag varit här hemma bara eftersom ja o siss e barnvakter till plutten. vi ska snart ner till centrum o köpa chips&cola sen blire hem o kolla film o mysa galet!

juste! är så jävla lycklig lycklig lycklig! kan äntligen lägga in bilder på datan igen :D:D så nu bjuder jag på massa bilder från typ fem dagar tillbaks o framåt. enjoy!


hemma hos robin i tisdags, mysade galet på hans baksida hela natten!


dagen efter var robin en riktig solstråle!


jag&linda fick för oss att sätta plåster på armarna


torsdags morgon


vi kom fram till att linda såg lite ut som en brun lady gaga


käre kusin kom till stockholm också


emelie var galet taggad


i väntan på bussen, halv sju på morgonen


mina underbara morbröder


jag syster och bror <3