Hp1a

hej alla sötnosar!
sitter och lyssnar på musik och är allmänt glad. allt känns bra. det är fredag. det är helg. det är slut på mitt straff? haha, iallafall.

skoldagen idag började med samling i klassrummet sen delades vi in i grupper (jag kom ensam medans terese marie camilla och linda kom i andra gruppen -.-) sen gick vi ut på ängen och gjorde massa lekar blandannat skulle vi spotta godisråttor och se vilket lag som kom längst haha? det vann iaf mitt lag på brutalt. men sen gick vi till matsalen, som inte öppnade förns 45min som dom passade på att berätta klasserna. jag vart så jävla paff, så äckligt lakk så det finns inte. ''lag ett blir klass Hp1a och lag två blir klass Hp1b'' OCH DAGEN INNAN FICK VI SKRIVA LAPPAR OM ÖNSKEMÅL VILKA VI VILLE GÅ MED. lite konstigt att 5 tjejer skriver varandras namn och dom sätter 4st i ena klassen och en ensam i den andra. så självklart gick jag &terese dit och prata med dom. haha och det hade tydligen blivit nått fucking missförstånd så terese går i min klass! wiiiiiihoooo! men fatta min panik, ilska, vrede? haha trodde ja skulle koka över. men nu är iaf allt löst och nu skriver jag alldeles för mycket. PUSS!