informations mötet

hej alla sötnosar!
åkte till informationsmötet i nya skolan jakan HTS\handel runt tjugo i sju. hah terese och hennes päron åkte med bilen precis framför sen snacka vi i telefon samtidigt ''men pappa gasa då dom är ju förfan lång framför'' ''haha ser er nu, snart kommer vi och nosar er i häcken'' ''aså shit terese ja e så nervös så de flyger fjärillar ur näsan på mig'' HAHAHAHA! bilresen var rolig trotts att vi inte ens satt i samma bil! men sen iallafall så mötte vi upp marie och camilla och gick in. det var inte lika mycket folk som jag hade föreställt mig vilket var rätt så skönt. MEN när vi satt i aulan och rektorn står uppe på scen och pratar i sin jävla mikrofon och alla e knäpp tysta och blablabla. tror ni inte farsan öppnar käften och ba ''ursäkta din mikrofon e uppåner'' alla blir knäpptysta först och bara kollar på han sen börjar de flesta skratta och rektor fanskapet ba aha hur gör jag nu då, stannar upp mitt i allt och grejer! pappa ba ''men vänd på den och ta den högra sidan,....'' blablablabla HAHAHAHAHA förstår ni va pinsamt när man sitter i en aula fullt med människor.... nej herregud. men iallafall så satt ja inte brevid han som tur var så ingen vet att det är min pappa :D:D:D men jag älskar min pappa endå :)<3

så imorn iallafall smäller det! då får vi veta klasserna och allt sånt shit. ja kmr vara så sjukt nervös så det finns inte, tur iallafall att man har terese marie och camilla ;o alla ska hem till terese imorn och fixa oss osv så det e nice. men nu skriver jag alldeles för mkt känner jag så jag avslutar här. PUSS!