kvälls uppdatering

hej alla sötnosar!
now im back. har hunnit med mycket idag men för att slippa skriva ett mils långt inlägg ska jag försöka fatta mig kort. börjad dagen med att bli upphämtad av tom, kollade film och rökte vattenpipa. linda och nico kom förbi ett tag också :) sen gick jag hem till hanna, var där ett tag, hade det jätte mysigt (: efter de åkte vi till eken, jag fick ha en, förlåt hanna, men jätte ful cykel hjälm på mig, den var ful på mig iallafall, men vi hade sjukt kul på vägen iallafall HAHAHA :D ''neeeeej hanna itne centrum, shiiit bussen, faaaan'' haha. sen drog hanna typ direkt från eken men ja stanna, jag e en tapper kämpe jag (; det var bara eken sebbe och micke där, dom chillkröka typ sen lyssna vi på musik oså. linda och gänget kom förbi ett tag också sen kom bella&freddie. sen var det time to go home. hahaha såhär slutar det när jag ska ''fatta mig kort'' .... suck


tom's suuuuper söta katt


otroligt jävla ugly, och tro mig det såg värre ut i verkligheten


älskar dig bebi


lovade eken att skriva att bilden e tagen från hans ballkong&ja håller mina ord.
bilden är tagen från ekens ballkong :) otroligt fin faktikst!
1 henrik roman:

skriven

elise du är så otorligt söt :)