söndag även kallad slappdagen

hej alla sötnosar!
marie tjatar på mig som fan att jag ska uppdatera bloggen, så det är väl bäst att jag lyssnar.. haha! nejmen helt ärligt så har jag varit dålig på uppdaterings fronten på sista tiden men det har varit så mycket runt omkring. såhär har iaf min helg sätt ut.

fredag;
var med alla sötnosar, kröka, lyssna på musik, sjöng, vart förbannad, blev glad igen, sov hemma hos terese.

lördag;
chillkrökade hos jessica. jag terese julia jessica burran emma lollo och gabbi, körde öl spelet och jag har aldrig. slutade med att vi drog iväg på fest till viksjö klockan 12, när vi kom fram hade alla dragit, så det var vi tjejer och typ 6 killar, men vi fick igång musiken och hann dansa lite iallafall. vissa brände sig, andra fick i sig lite för mkt dricka, några snodde sprit från köket (A), och lite chips och bubbelvatten... vissa tog kort och ja, kvällen var rolig :D

och idag vaknade jag upp hemma hos terese vid typ 8, var i stort behov utav vaaaatten. så jävla turstig, drack typ två liter. sen somna jag om och vaknade igen vid typ 1. gick hem, gick med syster och åt på resturang. beställde en kebabpizza, orkade dock inte ens halva så tog med mig resten hem som jag kan äta som middag. sen iallafall så gick vi hem och nu har jag bara suttit här hemma och såsat. tror man behöver det ibland, speciellt efter en fullspäckad helg :) nu ska jag leta upp en grym låt jag kan lyssna på, PUSS!

1 oliwia:

skriven

hahahah, "jag är bränd... helvete! jag luktar bränd också"

2 marie

skriven

goodgirl! ;) <3