torsdag

godmorgon alla sötnosar!
vaknade av att solen sken in genom rummet, har sovit hur gott som helst. pratade med tom i nån timme igår också, efter det var jag huuuur trött som helst. det var länge sen jag blev riktigt trött. har mer varit att jag har gått och lagt mig typ fyra sen bara somnat men igår kände jag verkligen av tröttheten, haha aja what ever.

idag blir det nog att åka in till ung08 ett tag iallafall, har inte varit där ännu faktiskt. haha jag och oliwia blev ju jagade förra året på 08, kommer du ihåg det gumman? (; men anyhow. nu ska jag hoppa in i duschen, PUSS!

1 Anonym:

skriven

hahahah, jag kommer iåhg det som om det vore igår.. shit vad vi sprang :o :p <3

3 Anonym:

skriven

men förlåt sååå mkt då :) tror nog du förstod vad jag menade ändå? eller?

2 Anonym

skriven

det finns inget som heter "anyhow"!