torsdag

hej alla sötnosar!
herregud säger jag bara.. nu har jag varit så äckligt dålig på att uppdatera, har berott på många olika saker faktikst. krångel med datan, otroligt kämpigt i skolan, träningar osv.. så jag har inte bara skitit i er om ni tror det (;

det här med skolan nu då.. det går bra. det gör det faktikst, detta är verkligen som en nystart för mig. från bråkstake\trubbel tjej kan jag nu bli en riktig plugghäst. jag vill verkligen gå ut med bra betyg, det är mitt mål med hela gymnasiet. och klassen blir bara bättre och bättre för varje dag, man märker att gemenskapen växer steg för steg. men fortfarande slår 9a allt! men jag kan inte gemföra med den klassen. för den är omöjlig att slå, det finns inte en chans..

nu sitter jag iallafall och letar efter en låt som jag hörde på radion, men jag hittar den inte. bajs. och det luktar köttfärsås, det blir min middag idag. yummi yummi. och mamma stor städade och då menar jag STORSTÄDADE mitt rum igår och rensade mina garderober och det är jag otroligt tacksam för, hade jag gjort det själv hade det nog tagit en hel dag.

det har hänt så mycket jag skulle kunnat skriva om, men jag orkar verkligen inte. PUSS!



i miss you