vad gör man liksom

jag är hur uttråkad som helst. sitter och tar bort glasgrejer från en liten discokula med foten(?) eken ska hämnas på mig imorn, ringa och väcka mig halv fyra ;o bara för att ja skrev fett synd när han skrev att han skulle upp tidigt imorn och jobba.. träffade william ett tag idag, har saknat han enorm mycket. fast allt är fortfarande inte som det brukar, vilket är synd. jag har ätit pappas fisksoppa idag också, första tanken var blä sista tanken var oh yeah! så god var den! sen har jag bara chillat och tagit det lungt, låtit tankarna fara runt som tusen fjärillar uppe i skallen. sen har jag flummat med lillebror också, vi två tillsammans är helt sjuka i huvet! tro mig..

det blev mycket fakta i ett inlägg, haha men de nice. peace out

1 BabyMamaDrama - by Caroline:

skriven

sv: oki la till det nu tack(: