ONSDAG

hej alla sötnosar!
äntligen funkar min data igen :) eller fortf lite att jobba med men fan det funkar ju att blogga o lyssna på musik iaf.

min dag har varit ett rent helvete. började dagen med att dra med nyberg till jakan för ja behövde fixa lite tills imorn osv. så först finns inte det jag ska ha, sen går min väska sönder, sen finns inte klänningen jag skulle köpa på hm, sen tappar jag min mobil i toan så den går sönder. KAN DET BLI BÄTTRE?! nej.. sen att vissa människor e så otroligt dumma i huvet gör ju inte direkt saken bättre men det är en annan femma.

imorn äre iaf nyårsafton. jag lyckades hitta en klänning till slut, som jag är någorlunda nöjd med iaf. men nej självklart fick jag reda på alldeles nyss att syrran har köpt en likadan! det blir bara värre och värre. hoppas morgondagen har nått bättre att erbjuda. PUSS!