tillbaka på tangenterna

hej alla sötnosar!
ojojoj, vet inte riktigt vart jag ska börja. har inte haft tillgång till dator så har därför inte kunnat skriva på typ hundra år. min julafton var iallafall lyckad, fick fina julklappar osv osv.

i förregår var jag mamma och emelie på kryssning. rockade sönder hela båten, ägde dansgolvet och var en aning slitna dagen efter. men det var solklart värt det!

igår var jag hemma hos hanna med terese olkiwia malin och massa fler folk. hade det skit kul, spårade väl ur lite smått i slutet men fortf en riktigt lyckad kväll!

imorse vaknade vi alla tjejer som sov kvar hjos hanna, gjorde frukost, sen skulle alla dra och fixa saker hit och dit. så jag fick stanna kvar och sova:p sen när hanna kom hem ramla jag ner för trappen ohch skada mig. fortf full? haha nejdå.. sen gick jag iaf hem. och ikväll har jag bara tagit det lugnt. invigde nyss popcorn maskinen och det var mums mums.

nu ska jag lyssna lite musik sen fortsätta med mitt. PUSS!

1 Anonym:

skriven

fin blogg :D