bakom stängda dörrar

hej allihopa! nu är jag tillbaka igen..

..efter en lång och dryg skoldag. vi började med nationella prov. jag skrev om en bild på ett höghus. berättelsen handlade om Ali. en vanlig kille som hängde ute med kompisarna, drack rökte blabla. slutade med att han blev slagen till döds av sin pappa. ganska hemsk faktikst. titeln blev ''bakom stängda dörrar'' lite fyndigt sådära. hah. ja, sen fortsatte dagen som vanligt. katarina blev hur glad som helst när jag sa att jag klarade mitt matte omprov. en sekund trodde jag tillochmed att hon skulle börja lipa. hah (?) juan blev också hur glad som helst. det blev en high five på den! egentligen slutar jag 10 över 4 på torsdagar men eftersom juan e så galet underbar brukar jag få slippa fördjupningen med han. ''jag jobbar hemma istället'' :) jag har inte så mycket mer att skriva. och nu mina damer och herrer, one tree hill. peace\ely