fake bränna, sommar, godnatt

nu sitter jag här igen. inkletad i Dove Summer Glow. haha, jag har sprungit runt hela dan idag och gemfört armar med alla i skolan för att visa att jag har blivit brun. och ja, det är fake bränna? jag vet redan det (; menmen, på sommaren blire till att sola galet iallafall! mycket skönare och mindre kladdigt. fast ioförsig lär jag ju andvända sololja, haha. men ändå, finns det något skönare än sommar värme? nej nej och nej! jag längtar till sommaren. ge mig! det är kallt nu. åååh balle! aja, nu pallar jag inte skriva mer. ska kolla om det finns nått bra på tv. jag håller tummarna. det här blir nog det sista inlägget för dagen så jag säger godnatt nu. pusspuss\ely



p.s imorn ska vi till stan med klassen och då ska jag försöka ta massvis
med bilder. så då har du nått att se fram emot pysen. ciiiiiiaaaao