fakta om elise rosén

hej. har absolut ingenting att göra så jag
tänkte passa på att skriva lite om mig själv.

jag heter elise helena rosén och bor i lilla kallhäll på en väg som heter legendvägen. jag har två syskon, en dryg lillebror och en bitchig storesyster (sorry om du läser men så är det faktikst) hah. jag bor med mina två föräldrar, mamma maria och pappa lars. ibland kan faktikst pappa vara löjligt rolig, men oftast är han bara töntig. mamma vet jag inte om det finns nån beksrivning på. eller jo. dvärg. ja, jag går i källtorp skolan, har inte världens bästa betyg och är inte världens smartaste. men jag kämpar på. mina absoluta bästavänner är terese och william. mycket kärlek till dom! jag var också väldigt bra kompis med en tjej som heter bea förut, men det sprack efter att hon skaffade pojkvän, tråkigt nog.. ja, vad kan jag säga mer.. på fritiden är jag med mina kompisar, umgås och har kul. jag är väldigt aggresiv och kan bli helt galen för småsaker, en viss period trodde jag faktikst att jag hade damp. jag har även konsentrations problem. och har därför mycket svårt att vara tyst på lektioner osv. jag älskar one tree hill! och jag älskar edward i filmen twilight! filmen också såklart! och hans musik kan få mig att börja gråta. bara sådär. jag älskar texterna och röster och ja, allt! jag somnar ofta i badet. om jag ska ta ett morgon bad eller nått, så somnar jag nästan alltid. jag har bara varit utomlands en gång, men den gången glömmer jag aldrig. minnen för livet. jag var fjortis förut. jag älskar att sjunga men klarar inte av att sjunga inför folk. ja. nu finns det inte mycket mer att skriva. puss på er