förlåt, dagens, sovgott

seriöst nu får jag fan skärpa mig. fan vad tråkig min blogg är, jag skriver ju aldrig (?)
nej förlåt, ärligt. jag ska verkligen skärpa mig nu.

idag var jag i skolan som vanligt, inget annorlunda hände. tror jag. efter skolan gick jag och william hem till mig, bara chillade sen gick vi och hämtade min dryga lillebror på hans skola. efter det var det one tree hill. sen följde jag med william ända till hans dörr, han skulle hem och snacka med sin mamma och äta. efter det gick jag till sporthallen och kollade 93 killarnas träning, sen gick jag och mötte william igen. linus joel och micke kom också efter ett tag. sen gick vi till centrum. var inte ute så länge eftersom det är så fucking fitt kallt! ahaha, så vi gick tillbaka till sporthallen och då hade flickorna 93 träningmatch mot föräldrar. så vi satt och kollade på den och spelade vänd tian. hihi :) ja sen kom terese pappa och stjusade hem mig, terese och micke. och efter det har jag väl bara varit hemma. hade deep talk med mamma och pappa om droger och skit eftersom fritidsgården skickade hem ett brev idag. efter det ville pappa sjunga med mig, haha? så jag satt där vid pianot och sjöng medans han spelade. haha, min pappa är musiklärare och älskar att spela piano och gitarr så han fick väl för sig att spela en liten drudilutt. japp och imorn äre nationella i svenska. hoppas det går bra, men det tror jag. är ju rätt så bra på att skriva så jag hoppas att hjärnan vaknar till i tid. men nu ska jag nog börja fixa mig och så. imorn äre verkligen förbjudet att komma sent!




puss och sovgott \ely