fredag

hej alla sötnosar.
förlåt, för min superduper dåliga uppdatering, förlåt verkligen! men min data är helt fuckad. jag kommer in på msn men inte på bloggen, youtube osv. bara msn. och det har ju blivit lite knepigt eftersom jag jätte gärna ha velat bloggar under dessa två dygn. menmen. nu sitter jag iallafall här vid min systers data, passade på att låna den eftersom hon ändå är på fest och inte lär komma hem på ett par timmar. så jag har tur. ska be pappa fixa datan för själv har jag ingenaning om vad som är fel. men det får han göra imorn nångång eftersom han är på nån grej med jobbet nu, typ ute på krogen eller nått liknande. kul att farsgubben har lite kul tycker jag :) det behöver han. men nu ska jag lite kort berätta det ni har missat.

torsdag-
missade tåget till stan med klassen så jag och terese sov inne hos skolsyster sålänge. det hann jag ioförsig skriva om. står i förra inlägget. efter skolan åkte jag med terese och oliwia till stan. vi åt på donken, oliwia köpte allahjärtansdag present sen satt vi på spår 10. ååååh jag älskar verkligen spår 10. ingen förstår mer än jag terese, oliwia och madde. det är stans hjärta. sen efter det var det fotbollsträning. var ett tag sen men det gick bra ändå. lite halt på plan bara. ja, sen hände inte mycket mer den roliga dagen.

fredag (idag) -
dagen började med att vi hade filmvisning, blood daimond såg vi. har faktikst inte sätt den innan och tyckte den var jätte bra :) efter det hade vi massa annan skit som hade med krig att göra. efter skolan gick jag med terese hem, köpte med oss pommes och satt framför tv:n. sen gick jag hem. plockade undan mängder av kläder från soffan, sängen och golvet sen fixade jag mig lite. sen kom syster in i mitt rum och tvingade mig sjunga någon låt på singstar med henne. och sen efter kanske tre kvart kom pappa och hämtade oss. vi skulle nämligen till min käre lilla mormor som fyller år. grattis mormor! så det blev god mat och fika där sen åkte vi hem ganska snabbt eftersom pappa skulle iväg på sin jobb grej. sen när vi kom hem gick jag ut en snabbis och träffade albin, markus och salle. vi satt vid grillen och gjorde typ ingenting. grymt kallt ute alltså, usch. ge mig sommar! ja, och sen gick jag väl hem. satt och kollade på lets dance med mamma och lillebror sen har jag bara suttit här vid datan.

jag blir så jävla irreterad. kunde egentligen varit ute och haft roligt nu. menmen. skönt att ta det lugnt ibland. skriver senare sötnosar. och ett stort beröm till dig som orkade läsa allt! :) pusspuss\ely