heldag i stan med familjen

hej allihopa :D
nu har vi kommit hem hela familjen. det blev verkligen en hel dag i stan för våran del. började med att vi fick springa som dårar för att hinna med tåget. vilket vi gjorde. sen när vi kom till stan gick vi direkt till sergel och hämtade ut våra biljetter. men det var 40 minuter kvar tills filmen började så vi gick ut ett tag och där var det en hel skön kille som hade en liten gatu show. haha, riktigt ballt var det. han jonglerade med ett äpple och två pinnar med eld på. och han åt upp hela äpplet samtidigt som han jonglerade stående på en jätte hög resveska. aa det var jätte ballt iallafall (; känn dig avundsjuk som missade det, mouahahaha! aa sen gick jag emelie och mamma till salong 13 typ, och pappa och edvin till nån annan salong eftersom vi inte skulle se på samma film. tjejerna kollade på I taket lyser stjärnorna och killarna kollade på Bolt. filmen var hur sorlig som helst. snyftningar från höger och vänster hela tiden. jag själv satt med en näsduk i handen hela tiden. det behövdes kan jag säga. och några förlåt men, fittor, satt och skrattade på andra sidan salongen och jag blev så jävla förbannad. vad fanns att skratta åt liksom? nej juste, ingenting. det var ingen komedi direkt om man säger så. jag hade sån lust att be dom hålla käften men det gjorde jag inte eftersom dom satt på andra sidan och jag inte ville skrika. men tillslut sa någon som satt framför dom till. äntligen. jag blir så jävla sur på sånt där! men filmen var bra, otroligt sorglig bara. efter filmen mötte vi pappa och edvin utanför och gick och åt på en jätte fin resturang. jag valde plankstek och det smakade underbart. blev lite för mätt efter bara menmen. aa sen satt vi väl och prata lite sen blev det att skynda till tåget igen. på tåget träffade jag malin så jag satt och snackade med henne ett tag. när vi kom hem sjöng jag några låtar på singstar med min käre syster sen kollade jag en minut på melodi festivalen. men jag tycker inte om det. haha så jag gick hit istället :) nu ska jag kolla på ''hot chick'' med mamma och pappa. skriver kanske senare eftersom emelie är borta hela kvällen, wiiiho! aja, nu ska jag sjunka ner i vardagsrums soffan. 

peace\ely