hus i helvete

hej allihopa
idag har jag.. gråtit, väldigt mycket, varför behöver ni inte veta. jag har träffat oliwia, suttit och pratat med henne ett bra tag. vi har suttit och värmt oss i en port, med choklad, chips och musik. sen kom en surkärring och sa att ''man får inte sitta i porten'' och efter en lång diskution gick vi därifrån. sen mötte vi micke. sen kom linus och joel också. sen gick jag och oliwia hem till mig. jag hade lite deeptalk med mamma och pappa. sen gick pappa och köpte cola, popcorn och cheese balls till oss. haha herregud! och nu väntar vi på att mamma och pappa ska dra ivväg. dom ska nämligen bowla ikväll med tove erikssons föräldrar anders och helen :) sen väntar vi på tove lindahl också som kanske ska komma hit och sova här. så det blir nog en rolig kväll. uppdaterar senare. pusspuss\ely
1 bästavän:

skriven

va bra att de löste sig gumman :) hoppas ni får en trevlig kväll iloveu

2 Anonym

skriven

detsamma :) älskardig