its been a while

hej allihopa :D
nu var det otroligt länge sen jag skrev. datan e fortfarande trasig, helvete. menmen.
nu sitter jag hemma hos terese, vi kom nyss hit. vi sov hos mig inatt och hade faktikst jätte kul. igår var jag micke markus oliwia och terese hemma hos mig och sjöng singstar i flera timmar. en riktig chill kväll. och jag har hittat världens skönaste låt som tydligen fanns på en av mina singstar skivor. här kommer den :)


''dont know much about history. dont know much biology. dont know much about a sience book. dont know much about the french i took''

och idag ska hela familjen åka in till stan och kolla på bio. jag emelie och mamma ska se I taket lyser stjärnorna, som jag har velat se jätte jätte länge. och edvin och pappa ska se Bolt. haha :) sen ska vi allihopa ät a på resturang efter, så det blir säkert jätte mysigt.

jag försöker skriva så snart som möjligt, så fort jag får chansen. sen ska jag tvinga pappa att fixa min data under lovet. juste! det är ju loooov nu också. så jävla nice :D men nu ska jag fortsätta med mitt. peace\ely