jävla vinter helvete

hej
nu ska jag skriva ord för ord hur min kväll har sätt ut.
började med att jag mötte micke vid grillen, vi ringde runt till massa människor men nästan ingen kunde göra nått, upptagna eller bortresta. sen gick vi till centrum, där vi mötte oliwia. vi satt inne i station ett tag och värmde oss sen kom tobbe cristian och oskar. vi gjorde inte så mycket. sen gick vi och mötte bea. satt inne i en port och värmde oss eftersom det är så grymt kallt ute. lyssna på musik från mina högtalare och pratade lite. sen frågade jag om jag fick sova hos bea men det gick inte såklart. jag kommer ju inte få sova borta på eeeevigheter. fuck föräldrar. aa, sen började vi väl gå hemåt. jag och micke hade snöbollskrig så jag var som en isbit när jag kom in. så det är sköööönt med värme just nu. imorn ska jag köpa britney spears parfym och färga håret svart. så vi får se hur det blir. bilder kommer iallafall. nu ska jag kolla om det finns nått bra på tv. puss på er\ely

1 oliwia hatar vinter:

skriven

AA JÄVLA VINTER HELVETE!