kvälls nytt

hej sötnos!
nu sitter jag här med fötterna på skrivbordet och tangentbordet i knät. livet leker. allt är toppen. haha nej inte riktigt, nu ska vi inte överdriva. men jag mår bra iallafall :) hah. kom hem för inte sålänge sen. gick till terese dirr efter maten. vi kollade på en fängelse film, sorry men kommer inte ihåg namnet. den handlade iallafall om en kille som hamnade i fängelset för att han dödade en man som bröt sig in i hans hus. det var inte meningen att döda honom, men han åkte in iallafall. sen händer massa spännande saker. du kanske känner igen filmen eller vet vad det heter? jaja, bra var den iallafall! efter det gick vi ut och mötte micke markus salle och oliwia vid grillen. där satt vi och snackade, flummade och lekte charader (stavning?) haha, jag skulle spela en giraff men ingen fattade ju det, puckon -.- sen gick terese och oliwia hem och då visade salle micke och markus en skiiiit tööööng dans för mig, hahaha! inspelat på mobilen. men vet tyvärr inte hur man fixar videos. så albin får fixa det åt mig imorn eller nått. för den videon ska ni fan få se :D men en bild blev det iallafall.


ma gaaangsters. hahaha
1 Miickee:

skriven

Tyyynga vi e :)<33

3 wettby:

skriven

hahahaha :)<3

2 tessi

skriven

felon heter filmen gumman :)