lilla mamma då

jag blir så jävla sur. jag hade verkligen sett fram emot one tree hill. bäddade ner mig i sängen med ett glas yoghurt och massa kuddar. nej sen kommer det upp ''nästa program - gilmore girls'' jävla fitt helvete va sur jag blev! men, livet går vidare. right? men mamma fick mig på lite bättre humör, pågrundav att hon är så korkat rolig.

mamma- elise du måste gå in och kolla på mina provtagningar på sjukhuset.
jag- vart går jag in någonstans dådå?
mamma - det borde väl du veta?
jag - hur ska jag veta det, de är dina prover?
mamma - men testa på 'jakobsbergssjukhusprovtagning.com'
jag - hahahaha
mamma- men vadårå, googla det då?
jag - ska jag googla 'jakbosbergssjukhusprovtaning' ?
mamma- ja?
jag- och du tror ditt provsvar kommer pluppa upp där då eller?
mamma- ja??

heeerregud, vissa människor är seriöst korkade