lördag

godmorgon
idag är jag glad :) fan va skönt!
vaknade klockan 5 över tolv av att mamma och pappa frågade om jag inte skulle med på korvgrillning med föreningen ute vid grillen där jag brukar sitta med mina kompisar. så jag kanske går dit jag vet inte, ska försöka få tag på micke så ska jag tvinga med honom sånnafall, moahaha!

haha och igår va ju mina päron lagom tankade när dom kom hem. jag låg och kollade tv när pappa kom in och fråga om jag ville ha kyckling. hahaha ja ba what? sen gick jag till köket och där stod mamma, klockan 1 på natten, och stekte kycklingklubbor och gjorde mängder med sallad. herregud.. haha så jag smakade lite kyckling sen gick jag tillbaka till min tv eftersom jag såg en skit bra film som 50cent va med i. den hette typ ''get rich or die tryin''.

och idag ska jag iallafall köpa hårfärg och parfym, blev inte så igår pga av massa skit. men idag ska inget komma ivägen. hoppas bara pappa stjusar mig, så kan vi ju åka och lämna in min mobil också. men nu måste jag fixa mig, hörs senare. peace\ €ly


mina lustigkurrar till föräldrar.
jag älskar er, trotts allt <3