lördags förmiddag

hej alla underbara sötnosar!
nu kom jag precis hem. satt mig precis till rätta och lyssnar nu på underbara låten Wonderwall. ja, jag åkte som sagt med min familj för att ta en sista spruta mot hepatit a och b. sen gick vi och åt på donken, sen vare in till wedins för mamma skulle köpa skor. och jag lyckades också flörta till mig ett par :) efter det skulle lillebrorsan hitta en födelsedags present till sin kompis, och då hittade jag den här Dove summer glow som jag köpte med mig hem. lånade den av terese igår och blev faktikst en aning mycket brunare. så nu ska jag andvända den varje dag, efter jag har duschat. kanske man kan gemföra sig med oliwia snart? hahaha nej, inte en chans.. balle -.- ja, sen fick jag ett par ljusa jeans tights av mamma också, från gina. för hon ville inte ha dom eftersom dom tydligen var för ''låga i midjan'' för hennes smak. och först jag ba, eheee, typ. för jag har sätt dom innan och inte tyckt dom är snygga alls. men sen testade jag dom och dom var inte så farliga faktikst. ja, sen efter vi kom hem från vällingby hälsade jag på bästis ett tag. vi bara chillade, snackade och så. sen gick jag hem. slänge i lite sängkläder i tvätten och så. och nu sitter jag bara här, mitt huvud dunkar och jag har ont i magen. så har jag haft ända sen jag tog sprutan så det måste ju vara pga det, men förhoppningsvis går det väl över snart :) nu ska jag fortsätta med mitt. peace\ely

1 älsklings oliwia:

skriven

haha du är redan brunare än mig :( buuuuhuuuuu