mitt liv i skolan, haha

jorden anropar, kom.
haha! känner mig som en pilot\spelnörd. sitter här i datasalen med sånna här hörlurar och en mick framför munnen som sitter på en pinne typ. aa ni fattar vad jag menar. jag och terese missade tåget imorse så vi fick inte följa med till stan. därför har vi varit i skolan i nu 2 och en halvtimme. först gick vi till skolsyster och fick lägga oss i hennes vilorum. så försökte vi sova, men det gick inge bra. sen har vi bara gått runt, och stegen ledde oss hit, till datasalen. så här sitter vi nu, som två piloter. matsalen öppnar om en halvtimme så då går vi antagligen dit. ingen skitmat idag hoppas jag för jag är verkligen jätte hungrig. vet inte vad som händer senare faktikst. ska egentligen på fotbolls träning men den blir väl inställd idag också pga snö och is på plan. så jag får hitta på något annat. ha det bra sålänge. pusspuss\ely