nu är jag här igen!

herregud. nu har jag inte skrivit på 2 dagar. känner mig verkligen jätte dum.. förlåt! jag ska tvinga pappa att fixa min data imorn för jag klarar mig fan inte utan den.och jag måste kunna skriva av mig när jag känner för det, annars funkar det fan inte. så nu sitter jag återigen vid systers data, man får ju passa på när man har chansen. det har hänt mycket roligt. igår var jag och syster ensamma hemma eftersom mamma och pappa övernatta på hotell i stan. så jag antar att dom hade en trevlig alla<3dag :) jag gick hem till terese ett tag, vi satt hemma hos henne och åt gelehjärtan och kollade på mtv. sen gick jag och mötte linus och joel, vi åkte till östra polhem sen tillbaka, haha inte mycket mer. sen mötte jag terese i centrum. sen gick vi hem till henne och fixade oss lite och så sen kom det lite folk. jag hade jätte trevligt. sen när jag gick hem var min syster och hennes kompisar här. så vi sjöng singstar tills halv 5. grannarna bankade och plingade på och klaga. menmen. lite ont i huvet har jag dock idag, men det är smällar man får ta. och det fanns en person jag ville träffa igår.. men det sket sig ju totalt, fan! aja, jag hade iallafall en bra dag och jag hoppas ni också hade det!

idag har det inte hänt mycket alls. har vaknat, ätit frukost, kollat tv, sen kom mamma och pappa hem, sen somnade jag, har klippt min lillebrors hår, varit med terese ett tag, haft tvättstugan, och bara tagit det lugnt i stort sätt. så det har ju varit skönt. men nu ska jag ner i tvättstugan igen en snabbis så jag skriver lite senare om jag har tid. pussar\ ely