things always change

jag tänker mycket på dig. på oss. jag saknar verkligen dig william. helt ärligt du är en utav mina bästavänner och jag vill inte att det ska vara såhär. jag kommer ihåg när du alltid satt hemma, aldrig gick ut. hur mycket jag krigade för att få ut dig på helgerna. jag kommer ihåg våra sommarplaner, sitta och snacka på bryggan och bara leva livet. jag kommer ihåg alla gånger vi går i korridorerna. alla våra skratt. våran sjuka humor. när du jag och terese sov hemma hos mig. när jag hade tappat mina hemmanycklar och du hjälpte mig att leta och jag var jätte rädd för vad mamma och pappa skulle säga. jag kommer ihåg när vi var ute med din hund när ni hade springtävling. jag kommer ihåg när vi var allihopa vid dagiset och du sa att jag betydde jätte mycket för dig och att du inte klarar dig utan mig, jag kommer ihåg nyår med dig.. asså jag klarar inte av det här längre. ska vi bara skita i allt? bara slänga bort våran vänskap? vi har haft våra upp och ner gångar förut med och varje gång känns det som att hela mitt liv rasar samman. jag klarar mig inte utan dig. helt ärligt. och att se dig hålla på såhär, det gör mig så jävla ledsen. jag vill att du tar tag i allt, du klarar det. helt ärligt, vi skulle ju klara skolan tillsammans? jag älskar dig det vet du. men jag vill att allt ska vara som förut, jag vill att du ska vara som förut, jag vill att vi ska vara som förut, det är min högsta önskan.. jag mår inge bra utan dig william

 
1 Aqve och Conne:

skriven

shit gumman va längesen ;o i miss u!

kram och pussar!

/aqve<3

3 Du vet inte:

skriven

Hej hej



Hoppas allt är bra, trevlig blogg du har.. :)



Kolla gärna in min nystartade blogg.. du kanske kommer tycka om den..

gör du det så kan du följa mig på bloglovin ;)



Varför inte bli min veckans bloggare....





Kramis / Du vet inte

2 Cristin

skriven

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

4 eeeely

skriven

men shit, heeej aqve :D

det var skit länge sen ju :/

saknar dig med. hoppas du har

det jätte bra! <33