tillbaks till ruta 1

hej alla muppar.

nu sitter jag här igen, lyssnar på musik och försöker smälta maten. lasange, mmmmh. japp. idag har jag varit i skolan, det var ganska tråkigt. även om det är tema krig, det händer liksom inget. det var mycket roligare med kärleks tema tycker jag! menmen, hade väl antagligen för höga förväntningar. efter skolan gick jag med terese micke markus joel och linus till sporthallen för 9orna spelade innebandy dm. så vi satt och hejade på dom. men tyvärr gick dom inte till final. dom förlorade i förlängningstid, korv då! men, livet går vidare. right? :) efter det följde jag med terese hem, svor som en tupp när jag märkte att det inte var något one tree hill idag heller! men sen laddade terese ner ''låt den rätte komma in'' och då blev jag glad igen, hihi. så vi låg och kollade på den, sen skulle jag hem och äta. ja, sen åt jag och nu sitter jag här. tillbaks till ruta 1 liksom. har inget mer att skriva så jag avslutar det här.



peace\ely