tisdag

godmorgon :)
nu har jag precis ätit god pannkaks frukost och kollat lite tv. igår fixade pappa tv:n i mitt rum och idag ska han fösöka fixa min dator, den kanske inte blir klar prick idag men snart snart, sen får vi ta och lämna in min mobil nån dag i veckan också. snacka om att allt har gått sönder för mig, haha. herregud, men glad är jag att jag har pappsen som fixar sånt.

idag har jag ingenting planerat. ska väl ringa madde och tessi om ett litet tag. juste, tandläkar tid har jag bokad idag 14.30. usch! missade förra tandläkar tiden så jag fick en ny, idag... jag vill verkligen inte. hatar när man ska ligga där och ha två läskiga människor över sig som petar i ens mun och håller på. och det värsta är att ta bilder, det gör så himla ont! jaja, nog snackat om tandläkare..

imorn ska iallafall jag pappa syster och bror på aik match, så det ser jag fram emot :)

skriver lite senare sötnosar. peace\ely


och där kommer jag ligga om några timmar. usch