tisdag. lite smått och gott

okej.. aldrig har en cola varit godare. jag är verkligen i himmelriket!
det där var mitt sätt att säga ''hej'' till er idag. ni får nöja er med det :) hah.

ja, som ni förstår är min data fortfarande paj och nu sitter jag här i min systers rum igen. hon är förtillfället i mitt rum och sjunger singstar med sara förfullamuggar. dom två i ett nötskal. ja, så nu passade jag såklart på. och jag vet att det är skit tråkigt när jag aldrig skriver. det tycker iallafall jag. så jag ska verkligen bena och böna pappa att fixa datan så snart som möjligt. så vi får bara hålla tummarna att han gör det.

min dag har varit hur rolig som helst. oliwia har dragit till med hela 3 dagens!

1. oliwia går fram emot mig och lever sig in i If i were a boy låten. sjunger och går emot mig. sen när hon ska tillbaka ska hon göra så söta skutt men då halkar hon till på sidan och ramlar rakt i golvet. hA´HAHA hade ni varit där hade ni förstått hur otroligt kul det såg ut.
2. vi sitter på engelska lektion och vår engelska lärare ger var och en frågor. oliwia räcker upp handen men jag får svara. oliwia säger då ''is it because im black?'' det var också otroligt kul.
3. jag och oliwia har precis varit bakom skolan när vi ska skynda oss in. vi flummar oss och jag säger. ''berta berta skynda nu skynda'' oliwia svarar ''ja då ragnhild jag skyndar, vi mååste hinna innan dörren slår igen'' hon börjar springa och precis innan hon tar tag i dörrhandtaget halkar hon till och ramlar i marken. och det var verkligen det roligaste jag har varit med om! menmen, ni som inte var där vid något av tillfällena förstår nog inte. så jag är glad att jag var där vid alla :)

ja, vad kan jag säga mer.. imorn äre utvecklingssamtal. hoppas det går bra, hoppas det inte blir som alla andra samtal vi har haft. men katarina sa nått till mamma om att det var posetivt så det är ju skitbra :D

men nu hörni ska jag bjuda på två bilder av min lillebror före och innan klippningen!

före


efter


japp, lite skillnad blev det ju. och det blev otroligt bra för att vara mitt verk. så lite stolt är jag faktikst (a) men jag skriver så snart som möjligt och jag håller tummarna att pappa fixar datorn snart! pusspuss\ely