tisdag

hej alla människor
nu kom jag precis hem. jag var i centrum med linus william och wettby. sen följde jag med william en bit på väg hem så kom munir också. så vi gick och snacka ett litet tag. jag fick dampskrattanfall för ett skämt jag drog, och kunde inte sluta skratta. sen fick jag hicka, och då skrattade jag bara mer, haha men sen skrämde munir mig så den tog slut, tack munir :) hahaha.

japp, och skoldagen gick ganska bra. iallafall nationella som vi hade. i svenska. jag tror jag får vg, eller jag hoppas iallafall. jag håller tummarna. jag missade one tree hill idag, buuuhu. och vissa människor får mig verkligen att koka, jag blir så jävla förbannad! håll mig hårt eller släpp mig helt, du valde att släppa helt.. fuck you



om livet var en sång. skulle jag sjunga hela tiden, bara flummat
genom livet. och du och jag skulle kunna alla melodier.