torsdag

förlåt för dålig uppdatering! har inte riktigt haft tid och tillgång till en dator. men nu är syster min i duschen så jag passar på att skriva ett inlägg. under de senaste 2 dagarna har det hänt lite saker. i förregår var jag med terese madde micke och eken. vi hade egentligen planer med det sket sig så det slutade med mysig filmkväll hemma hos terese. vi kollade på Patrick 1,5 och jag tyckte den var helt underbar! tyckte även att partick var otroooligt söt (a) sen igår, var jag ett tag med terese och madde sen med oliwia, vi var hemma hos mig och sjöng singstar och kollade på Tsatsiki morsan och polisen. det var ett tag sen, men fortfarande gillar jag filmen lika mycket. sen lite senare drog jag pappa emelie och edvin iväg på hockeymatch. Aik - Borås. det gick hur dåligt som helst dom två första perioderna. aik blev utbuade av publiken. då det stod 3-1 till borås. men 3 perioden hände nått. aik gjorde 4 mål och vann med 5-3. underbart! ja, och idag har det inte hänt någonting alls. jag har städat lite gran och sjungit singstar med emelie. ska försöka få tag på terese och madde nu så försöker jag skriva lite senare också. peace\ely



1 00000ooo00ooo:

skriven

dagen slutade dock med mig och töntarna (a)