söndag\ spinning och godisförbud

hej godmorgon, goddag, godkväll

förlåt för dålig uppdatering. har inte haft tid för att skriva. jag har varit hemma hos terese hela dagen, chillat, lyssnat på musik, pratat och sjungit singstar. niiice! och nu sitter jag här, känner mig rätt så äcklig eftersom jag nyss kom hem från spinningen. otroligt jobbigt var det, men så ska det vara! och jag och terese har bestämt oss. inget godis för vår del. haha vi får se hur det går. men jag tror det går bra. och istället för vanlig cola ska vi bara dricka cola light för det är tydligen mycket bättre, och istället för chips på helger så ska vi bara äta popcorn. som ett helt nytt liv liksom ;o höööh. önska oss lycka till! nej men nu måste jag seriöst hoppa in i duschen. peace\ely

     

1 Anonym:

skriven

cola light har mer sötningsmedel än en vanlig cola , så en vanlig cola är bättre än en cola light

2 eeelyy

skriven

haha jag vet :) fick höra många kommentarer om det dagen efter.