klara färdiga g !

hej på er! haft en trevlig dag? det har iallafall jag.
nu har jag precis ätit creps (pannkaka med ost och bacon i) och kollat på one tree hill. och jag bara älskar varje avsnitt! dom är så jävla grymma, känslomässiga, underbara. allt. gud va jag äälskar det (:

skoldagen var väl som vanligt, tråkig och lång. jobbig och svår. men! en liten sak gjorde denna skoldag till den bästa på braa länge. jag fick g på mitt matte prov :D det som jag har kämpat med flera månader, som jag inte har klarat någon gång av dom gångerna jag försökt. men nu, just idag klarade jag det! nu är det bara två omprov kvar sen har jag g i matte :) underbart. och en sak till som var lite rolig. jag och jessica blev ju valda till elevrådsgrej så vi var på vårt första möte idag. sen hade vi röstning på vem som skulle bli ordförande och sekreterare. och jag ville bli sekreterare, jag august och kraus. och gissa vem som blev valt? (a) haha och jag vann stort också. 10 röster mot 5 och 3. moahahaha. japp. ikväll ska jag vara med terese, vi ska typ sjunga singstar eller kolla på nån bra film, bara myschilla :) peace\ely