a long day

den här dagen hare hänt ganska mycket faktikst ;o skojskoj att läsa va? haha. jo det började ju då med att jag försov mig IGEN. inte bra, imorn skaaa jag fan komma i tid. aa iallafall skoldagen gick ganska bra. vi hade ingen träslöjd vilket innebar massa flummtid med bea, hade nästan glömt hur jävla roligt vi har tillsammans, mongo barn (: sen efter skolan träffade jag thorson :o som tydligen var i kallhäll, haha va ett tag sen nu. så vi stog och prata ett tag oså sen gick ja o olle ner till bussen sen gick vi hem till terese. sen gick vi ner till sporthallen o kolla på massa träningar. blev rätt långtråkigt faktikst. sen kom nyberg och gänget så jag gick ut o snacka med dom ett tag sen följde amanda med mig en bit hem, vi stanna och kolla på stjärnor, hihi. ja och nu gör jag absolut ingenting. ska snart gå och lägga mig för imorn SKA jag komma i tid. ta hand om er, pussisar /ely