bara sätta igång att läsa då

hej hej hej!
skoldagen har varit sådär, låååååång som bara den, usch kändes som en evighet i helvete. hah nej ska inte överdriva. tur bara att jag äntligen kom därifrån :) måste ge mig själv lite beröm för mina otroliga insatser på Sven lektionen. ligger typ jätte längst fram *stolt* nej men sen har väl dagen bara flytit på som vanligt. kanske har pratat lite för mycket. asså jag får damp på mig själv jag kan verkligen inte hålla käften! om jag inte har musik i öronen med högsta volymen på, men då klagar ju lärarna på att det är för högt. det ska alltid vara något, suck. idag har jag ingenaning om vad som händer, terese stackaren är ju sjuk så hon ligger hemma :/ här kommer några egentligen onödiga bilder från skoldagen, haha på bilderna kommer ni se, joakim wallgert, albin bridén, oliwia bengtsson och samuel ganslant (förlåt för stavning, haha!) peace

   


''almost every smile is inspierd by another smile'' hihi
1 Abbe:

skriven

jäävlar va ful ja blev :O ta bort nuuuuu elyyyy!!!!!!!!!

3 Anonym:

skriven

luffare:P ska mitt namn stå ska det vara rätt stavat;)

2 elise

skriven

men pallaaaa? du blev ful på en bild, soo? vi vet ändå hur guuuullig du e i vverkligheten right? (;

4 Anonym

skriven

jaa kanske de ;p, men ändå faan va fuckad ja blev !!!!