dagens

förlåt för att jag inte har skrivit tidigare men jag har knappt varit hemma någonting faktikst.

nu ska jag ge er en kort upplysning om min dag.
1. hela familjen åker till jakan med anja bosse nadja och erik (våra gäster från småland) och bara går runt lite. slutar med god mat på pergola(stavning?)
2. den tråkiga delen kom där vi var tvungna att säga hejdå.
3. åkte hem och gick direkt till terese där hon och madde var.
4. följde med dom och åt (jag kollade på, haha)
5. gick och mötte marie camilla och yasse (rapunsell rapunsell släpp ner ditt hår) hahahahaa!!
6.gick hem till terese pappa och kollade på twilight (två dagar i rad nu, jag är besatt!!! edward<33333)
7. ja, nu sitter jag bara här.

det var alltså min dag :) hoppas er dag har varit lika händelserik som min. skriver lite senare. peace


min min min min min!