det är ingen lek längre

jag sitter här och tänker lite för mig själv. helt ärligt, jag har totalt lekt bort snart tre år i skolan och jag måste förstå att det faktikst är allvar nu. jag vill inte gå på iv med alla idioter, jag vill kunna gå med mina kompisar och få en bra utbildning. jag ska ju fan få färga pappas hår i vilken färg jag vill om jag kommer in på frisör linjen! baaaah. haha jag menar hur kul skulle det inte va med en platina blond far med mega blaffiga bruna ögonbryn, hahaha ja skulle garva ihjäl mig! men frisörlinje liksom, det krävs ganska mycket poäng, vilket jag inte har just nu. men jag kommer få kämpa, jag måste. men det är inte så lätt, jag har koncentrations problem och har otrooligt svårt att vara tyst på lektionerna, vilket leder till att jag inte får ett skit gjort och därför inte lär mig nått. men ni som går i min klass som läser det här nu, hjälp mig, be mig hålla käften på lektionerna vad som helst, även om jag blir sur, skit i det de e ändå för mitt eget bästa ellerhur? haha :) nej men ärligt, jag ska ta tag i det här nu! jag skaaa fan få en blond pappa.
1 burran:

skriven

men om du hade vart värsta pluggisen, tyst på varje lektion fatta tråkit ja skulle ha i skolan då (: haha men de e din framtid så du bör skötta dej då

3 burran:

skriven

ja rasterna ja dom e ju bäst! de e sant så får du göra då, man får väll skötta sej på lektionerna och spara de roliga till rasterna, härligt :D

2 elise

skriven

haha men gumman, du får ju inte glömma våra roliga raster? dom kommer vi fortfarande ha kvar, och jag behöver ju inte bli stum bara för att jag måste sköta mig, bara att jag inte pratar LIIIKA mycket, men några ord kan jag nog spara till dig :D

4 elise

skriven

det blir perfaaaaa! :D